آخرین اخبار
کد مطلب: 125488
به برکت پيروزي انقلاب اسلامي صورت گرفت
ارتقاي وضعيت بهداشت و درمان در شهرستان لردگان
تاریخ انتشار : 1396/11/14 08:45:58
نمایش : 1516
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: وضعيت بهداشت و درمان در اين شهرستان بعد از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ارتقا يافته است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ علي کريمي شامگاه پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بيان دست‌آوردهاي بهداشتي و درماني بعد از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در شهرستان لردگان، اظهار کرد: در زمان طاغوت تنها در اين شهرستان چهار مرکز بهداشتي درماني با پزشکان خارجي و حدود  چهار خانه بهداشت وجود داشت که کار طبابت را در زماني خاص و محدود انجام مي‌داند و هيچ بيمارستان، شبکه بهداشت  و درمان و اورژانس ۱۱۵ وجود نداشت.

وي افزود: به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي در حال حاضر شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت شهرستان لردگان با دارا بودن ۲۴ مرکز بهداشتي درماني فعال، دو پايگاه سلامت، هشت پايگاه اورژانس ۱۱۵ و بيش از ۱۱۶ خانه بهداشت يکي از گسترده‌ترين شبکه‌هاي بهداشت و درمان کشور است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به اينکه در زمان طاغوت و قبل از پيروزي انقلاب  اسلامي هيچ بيمارستان، کلنيک تخصصي، آزمايشگاه و مرکز آموزش بهورزي در شهرستان وجود نداشت، اضافه کرد: درحال‌حاضر يک بيمارستان فعال و مجهز با بيش از ۲۲۴ تخت در شهر لردگان و يک بيمارستان با 20 تخت در بخش فلارد و شهر مالخليفه وجود دارد.

کريمي از فعاليت يک آزمايشگاه مرکزي و چند آزمايشگاه خصوصي در شهر لردگان خبر و ادامه داد: بيش از صدها مطب پزشک عمومي، ماما و مراکز مشاوره‌اي در شهرستان فعاليت مي‌کنند.

وي گفت: کلنيک تخصصي بيمارستان شهداي لردگان با بيش از ۳۲ متخصص درحال ارائه خدمات پزشکي تخصصي به مردم است.

 سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لردگان افزود: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي آموزش و تربيت تخصصي بهورزي در سطح کشور هم به ندرت وجود داشت؛ اکنون مرکز آموزش بهورزي اين شبکه يکي از فعال‌ترين و کارآمدترين مراکز تربيت و آموزش بهورز در سطح استان و کشور است.

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس